Inschrijving online marketing training

Gefeliciteerd!

Je staat op het punt om aan je online marketing avontuur te beginnen. We hebben je inschrijving succesvol ontvangen en nemen zo snel mogelijk contact met je op! Kan je niet wachten? Lees dan alvast een paar interessante blogs.

Interessant om te lezen

Black Friday: hoe blijf je transparant?

Twijfel(de) jij aan of je mee wil doen met Black Friday en Cyber Week? Je bent niet de enige! Voor sommige ondernemers is het een no-brainer: met Black Friday verdienen zij hun brood. Anderen kiezen...

Boost je lokale SEO binnen een uur!

Wil je je lokale SEO verbeteren en binnen korte tijd meer potentiële bezoekers naar je bedrijf trekken? Lokale SEO is de sleutel om je bedrijf op te laten vallen in lokale zoekresultaten. Stel je voor...

Zo check je of jouw SEA marketeer geen steken laat vallen

Adverteren op Google kan je als ondernemer een hoop kosten, maar nog veel meer opleveren! De meeste bedrijven kiezen er daarom voor om het beheer door een professionele partij te laten doen.

Wat kan je allemaal met Google Lens?

Ik denk dat we allemaal wel net zulke coole patta's zouden willen hebben als Lútsen Smits, toch? 😉 en daarom vertellen we je waarom het nu nóg belangrijker is om goede #productafbeeldingen te hebben. ????...

Hoe en waarom: een social media aanwezigheid voor jouw bedrijf

Social media heeft een prominente plek ingenomen in het dagelijkse leven van vele mensen en daarmee ook jouw klanten. Wij sommen 4 punten voor je op waardoor je weet wat je kan verwachten, welke content...

Loop ik conversies mis met mijn verouderde website?

Een vraag die veel ondernemers zichzelf stellen: “Hoe lang gaat mijn website mee? Ik heb hem al 3 jaar, moet ik hem nu laten vernieuwen of volledig vervangen? Ik wil immers geen verkopen of leads...

Is Google Ads het waard voor mijn bedrijf?

Zou het niet super zijn om eenvoudig nieuwe mensen te bereiken met jouw producten of diensten? Om hen zonder moeite naar jouw website te leiden, en ze daar verder te overtuigen? Zeker! Om dit te...

De balans vinden tussen privacy en dataverzameling

Steeds meer consumenten zijn zich hyperbewust van het feit dat zij online veel persoonlijke data delen. Als bedrijf wil je natuurlijk zoveel mogelijk inspelen op wat je over je klanten weet, en persoonlijke data verzamelen...

De 5 voorwaarden voor effectief webdesign

Webdesign is één van die dingen waarvan je denkt dat het makkelijk is, totdat je er zelf mee aan de slag gaat. Opeens blijken er allemaal regels te zijn om iets er goed uit te...