Project Description

Het Lasercentrum

Al 25 jaar lang is Het Lasercentrum een expertisecentrum op het gebied van laser- en huidbehandelingen. Per jaar voeren zij zo’n 5.000(!) laserbehandelingen uit. Je kunt dus zeker spreken over een begrip binnen de laserbranche. Het Lasercentrum wilde graag online beter gevonden worden en nog meer laserbehandelingen per jaar uitvoeren. Hoe gaan wij ervoor zorgen dat Het Lasercentrum beter online gevonden wordt en er meer aanvragen worden gedaan via de website?

“Wij streven naar een goede prijs-kwaliteit verhouding. Niemand betaalt bij ons teveel. Omdat wij werken met de beste lasers ter wereld, leveren wij het beste resultaat.”

– Het Lasercentrum

De uitdaging

Het Lasercentrum wilde graag dat hun autoriteit en expertise goed naar voren kwamen op de website en dat er online meer aanvragen werden gedaan. Daarnaast moeten ze beter gevonden worden door heel Nederland en dus niet alleen in hun eigen regio.

  • Website die autoriteit en expertise uitstraalt
  • Meer online aanvragen
  • Stijging organische bezoekers

Strategische keuzes

Omdat Het Lasercentrum graag meer online aanvragen wilde genereren hebben we de website gerestyled en geoptimaliseerd. Hierbij is vanaf het begin-af-aan rekening gehouden met de gewenste doelen die moeten worden bereikt op de website. Om de vindbaarheid van Het Lasercentrum te verbeteren hebben we ook gebruik gemaakt van Google Ads. Deze campagnes zijn een belangrijk onderdeel van de leadgeneratie en worden daarom ook continu geoptimaliseerd en bijgeschaafd waar nodig. Dit alles moet resulteren in een beter ROI en meer afspraken.

  • Redesign website

  • Implementatie Google Ads Search
webdesign het-lasercentrum.com

Resultaten

  • Nieuwe website

  • Organische groei (zie figuur)

  • Meer offerteaanvragen

  • Nog steeds stijgend

Organische groei en behaalde doelen

organische resultaten lasercentrum