Wat bieden wij

Met display retargeting weten wij de contactmomenten met je doelgroep verder uit te breiden. Met gepersonaliseerde opvolgboodschappen doe je personen die al interesse in je product of dienst hebben getoond een concreet aanbod. De kans dat deze groep overgaat tot een conversie is groter.

De voordelen

Kanalen voor retargeting

Het opzetten van een retargeting strategie is mogelijk op de volgende platformen: Social Media en Google (Search, Shopping, YouTube). Met het opstellen van een slimme retargeting strategie volg je via een ander kanaal je doelgroep op die al eerder in contact is geweest met je website of andere, door jou gegenereerde, content. Hierdoor creëer je meer waardevolle contactmomenten met jouw doelgroep. In de praktijk betekent dit bv. een bezoeker die je website heeft bezocht opnieuw benaderen met een displaybanner. Door je product of dienst nogmaals te laten zien geef je hen net dat extra duwtje in de rug om over te gaan tot een conversie.

Dynamische retargeting

Het gaat zelfs een stapje verder! Met dynamische retargeting is het zelfs mogelijk om gepersonaliseerde boodschappen te tonen door automatisch gegenereerde content. Dit gebeurt met behulp van een XML-feed. Deze feed is gevuld met relevante data die je in je content wilt gebruiken. Dit zijn de mogelijkheden:

  • Het opnieuw tonen van het product dat je laatst hebt bekeken
  • Passende upsell of cross-sell aanbieding in je advertentie tonen
  • Op basis van GPS-locatie de dichtstbijzijnde winkel laten zien
  • Automatische timer laten zien die aftelt tot het einde van de verkoopperiode

Display retargeting uitbesteden?

Zou jij de display retargeting door ons willen laten doen? Onze Social Media en Display specialisten zijn Social en Display Certified. Zij weten precies hoe en via welke kanalen zij jouw doelgroep moeten opvolgen. Met de inzet van gepersonaliseerde advertenties weten wij geweldige campagneresultaten te behalen.