Johan in het kort.
- Zet jouw advertentiebudget zo effectief mogelijk in voor optimaal rendement
- Is analytisch, resultaatgericht en empathisch
- Houdt van sporten, festivals en reizen
- Drinkt graag bier en eet graag zalm
- Luisterde het vaakst naar ‘Zombie’ van The Cranberries
Over johan.
Met een Master Bewegingswetenschappen in zijn zak liep werkzoekende Johan in de kroeg Maarten tegen het lijf. “Ben jij op zoek naar uitdaging? Dan kunnen we jou goed gebruiken!” Hij kreeg de kans om zich te bewijzen en inmiddels zijn we vier jaar verder. Dagelijks analyseert hij alle Google Ads accounts in zijn beheer en kijkt hij waar hij deze kan optimaliseren, meestal onder het genot van ‘een dikke plaat’. Zo zorgt hij ervoor dat iedere klant het optimale rendement uit diens advertentiebudget haalt.

Wist je dat johan.
- Niet zoveel geduld heeft?
- Een collega versloeg met handje drukken en hem hiermee in januari de vijver in stuurde voor een frisse duik?
- Zelf niet zo goed kan zwemmen?
- Een Master diploma heeft gehaald terwijl hij een hekel heeft aan lezen?

Dit zeggen collega’s over johan.
“Draagt de aanvoerdersband met passie.”
Johan heeft een goed analytisch vermogen en verstand van zaken. Hij werkt doelgericht en is ook in voor een lolletje. Fietst op zondag drie keer de Cauberg op en neer en op maandagochtend zit ‘ie als eerste op kantoor. Dát is Johan. Work hard play hard is wel op zijn plek, ook al is het een verschrikkelijke uitspraak. Deze betrouwbare, zorgvuldige marketeer heeft een eigen visie en onderscheidde zich de laatste jaren echt als een belangrijke pilaar binnen RAM.