Over Kikkert

Rolstoelauto’s Kikkert is ruim een jaar geleden begonnen met naast verkoop van gewone auto’s, met de verkoop van rolstoelauto occassions. Al snel bleek merkten ze dat hier veel vraag naar was. Langzamerhand merkten ze ook dat de focus van het bedrijf ook steeds verder verschoof naar rolstoelauto’s. De hoogste tijd dus om ook online hier een goed marketinginstrument voor neer te zetten.

logo rolstoelauto's kikkert
jose kikkert met online marketing plan

De uitdaging

Kikkert wilde graag eerst een gedegen onderzoek laten uitvoeren om te kijken naar de online mogelijkheden en kansen voor hun bedrijf. Op basis van het onderzoek moest er een nieuwe website worden gebouwd.

  • Online marketing plan
  • Website gericht op persoonlijk advies
  • Meer online aanvragen
  • Beter gevonden worden

Doelgroep

  • Oudere mensen (Vaak gepensioneerd)
  • Blijft graag zichzelf
  • Is onzeker over de mogelijkheden en heeft vragen
  • In zekere mate kundig met Google en Marktplaats

Strategische keuzes

We hebben op basis van het online marketing plan de website opnieuw ingericht (herstructurering van pagina’s en menu-items). Voor alle nieuwe pagina’s is nieuwe content geschreven. De pagina’s zijn meteen zo geschreven en ingericht om maximaal te scoren in de zoekresultaten. De look en feel van de website hebben we zo persoonlijk mogelijk gemaakt, omdat dit goed aansluit bij de werkwijze van het bedrijf.

Bekijk website